I. ОБЩИ УСЛОВИЯ

  1. Мебелна фирма “ТИНК СТУДИО” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Русе, бул. Липник, 64, вх. 7, ет. 1 ЕИК/ПИК 207194677, ИН по ЗДДС BG207194677, тел. +359876995089, електронна поща: office@tinkstudio.bg, уеб-портал:tinkstudio.bg
  2. Данните на Клиента се отразяват в Договор за покупко-продажба, наричан Договора.
  3. Договорът влиза в сила в момента, в който ТИНК СТУДИО получи плащане по него.
  4. В Договора се попълва описание за вида на стоката и/или услугата; количество; единична цена; обща стойност и други.
  5. ТИНК СТУДИО е длъжна да предаде стоката/извърши услугата, само след заплащане на пълния размер на цената в срока по Договора и при спазване на настоящите Общи Условия (ОУ).
  6. При предаването на стоката от служител на ТИНК СТУДИО се подписва приемо-предавателен протокол (ППП). Лесно чупливата стока задължително се разопакова при предаването, за да се установи състоянието ù.
  7. Условия за използване на Сайта на tinkstudio.eu
    Потребителят е информиран и декларира съгласието си, че част от стоките, публикувани на Сайта, могат да бъдат посочени като налични в магазинната мрежа, но да няма наличност от тези стоки и продукти, както и аксесоари към тях при заявяване на поръчка на тези стоки чрез on-line системата за покупки. Потребителят е информиран и декларира съгласието си, че заявената от него поръчка може да претърпи промени, които tinkstudio.euсе задължава да съобщи на потребителя на предоставения от него е-мейл и/или телефон за контакти и/или по друг подходящ начин до момента на получаване на потвърждение за окончателното изпращане на потвърдената поръчка до адреса на потребителя.За да използва Сайта, Потребителят трябва да получи достъп до World Wide Web пряко или чрез други устройства, които имат достъп до Web базирано съдържание. tinkstudio.eu само предоставя информацията на Сайта и не отговаря за каквито и да било смущения или технически проблеми, осуетяващи използването на Сайта, вследствие експлоатирането на компютърното оборудване от Потребителя.
    8.Бисквитки( Cookies) и ремаркетинг:
    Докато разглеждате tinkstudio.eu ще Ви бъдат добавени рекламни бисквитки към Вашия браузър, за да можем да разберем по-добре от какво се интересувате. Нашия партньор в дисплейната реклама, AdRoll ни позволява да Ви покажем реклами базирани на разгледаните от вас страници на tinkstudio.eu. Технологията, която нашия партньор използва не събира лична информация, като имена, имейли, пощенски адреси или телефони. Можете да посетите тази страница за да премахнете AdRoll и техните таргетиращи реклами.

II. ТРАНСПОРТ, РАЗНАСЯНЕ И МОНТАЖ НА СТОКИ

  1. Допълнителни разходи, свързани с транспорт, разнасяне и монтаж на стоката, не са включени на продажната й цена. За стойността на услугите ще ви информират персонал в магазина ни.
  2. Услугите транспорт, разнасяне и монтаж се извършват по график, предварително съгласуван с Клиента. Незаявени предварително от Клиента услуги не се извършват.
  3. Транспорт се извършва до посочения от Клиента адрес, като получаването на стоката се извършва пред отворените врати на превозното средство.
  4. Разнасяне на стоката се извършва до посоченото от Клиента помещение.
  5. Монтаж се извършва в помещение, отговарящо на следните изисквания: завършени строително-ремонтни дейности, наличие на електрозахранване в помещението. . За монтаж на кухни изискванията се предоставят от ТИНК СТУДИО при взимане на размери се уточняват промените които трябва да се направят от страна на клиента или по проекта на кухнята. ТИНК СТУДИО не извършва промени по стени, ВиК или Ел. инсталации. Промените са задължение на клиента.
  6. Рекламации за явни недостатъци на монтажа се правят веднага, на място, и се отбелязват в Протокол. В противен случай се счита, че Клиентът е приел монтажа без възражения.

III. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ НА СТОКИТЕ И УСЛУГИТЕ

  1. Начини на плащане: в брой; с банкова карта; чрез използване на услугите на кредитна компания или по банков път. Фактура се издава в 5 (пет) дневен срок от плащането, съгласно ЗДДС.
  2. Когато стоката не е налична в склад на ТИНК СТУДИО, Клиентът извършва авансово плащане на цялата сума или на част от нея. Когато Клиентът заплаща аванс по банков път, Договорът влиза в сила от датата на постъпване на сумата по сметката на ТИНК СТУДИО и срокът за изпълнение на задълженията на ТИНК СТУДИО по този договор се удължава с броя на дните от датата на сключването на Договора до датата на постъпване на пълния размер на аванса в сметката на ТИНК СТУДИО.

IV. ПРЕГЛЕД НА СТОКИТЕ. РЕКЛАМАЦИЯ. ГАРАНЦИИ

  1. Клиентът има право да иска отстраняване на недостатъци от или за сметка на ТИНК СТУДИО. Недостатъците се констатират при получаване на стоката чрез отбелязване в ППП или в рамките на гаранционния срок. За предявената рекламация се съставя протокол за рекламация, който се вписва в регистър на предявените рекламации.
  2. ТИНК СТУДИО не отговаря за недостатъци на стоката, които са били известни на Клиента при продажбата. При продажбата на мостри и стоки с недостатъци, недостатъците на стоката се описват.
  3. В случай, че Клиентът установи недостатъци след приемането на стоката, които не е могъл да констатира при обикновения ù оглед, той има право да иска ремонтирането или замяната ù, ако ползването ù в този вид е невъзможно. ТИНК СТУДИО изпълнява рекламацията, ако Клиентът е действал добросъвестно и е изпълнил точно предписанията на производителя. Клиентът следва да прояви добросъвестност при доказване причините за недостатъците/повредите в стоката, вкл. по желание може да запази опаковката в оригиналния й вид
  4. Рекламации се извършват съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и могат да бъдат предявявани в рамките на работното време на място във всеки магазин на ТИНК СТУДИО,
  5. Когато стоката не се използва за професионална/търговска дейност и когато за нея няма гаранционна карта, гаранцията се поема от ТИНК СТУДИО на територията на Р. България в законовия срок от 24 (двадесет и четири) месеца и тече от приемането на стоката от Клиента. ТИНК СТУДИО се задължава да отстрани недостатъците в рамките на един месец от предявяване на рекламацията. Отстраняване на рекламация е безплатно за потребителя, без разходи за труд, материали, експедиране и значителни неудобства за него. След изтичане на един месец за ремонт и ако потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на намаляване на цената. Потребителят не може да претендира за връщане на заплатената сума или намаляване на цената, ако стоката е заменена с нова или е поправена в рамките на един месец. Когато в рамките на две години са извършени три ремонта на една и съща стока и е налице ново значително несъответствие, Договора се разваля и заплатената сума се връща. Срокът спира да тече с времето, необходимо за поправка или замяна или за постигане на споразумение. Договорът не се разваля при незначително несъответствие.
  6. Срокът на гаранция за купувачите, които не са потребители по смисъла на ЗЗП, е 12 (дванадесет) месеца, освен ако не бъде уговорено друго.
  7. ТИНК СТУДИО не поема гаранционно обслужване при: използване и/или съхранение на стоката небрежно или неправилно, или не по предназначение; неизпълнение на приложената към стоката инструкция за монтаж и експлоатация; разглобяване, ремонт и/или модернизация на стоката от неупълномощени за това лица или монтаж на допълнителни модули; умишлено въздействие върху стоката с цел нанасяне на щети от Клиента или други лица /вандализъм/; повреди, предизвикани от природни бедствия, аварии на инсталации и/или пожар и друга непреодолима сила; повреда вследствие на транспортиране от неупълномощени лица, както и при обикновено износване.
  8. При рекламация Клиентът задължително представя документи, удостоверяващи покупката – касова бележка, фактура, протокол или други документи (гаранционна карта и др.)
  9. ТИНК СТУДИО не поема отговорност по внасянето и изнасянето на дефектната стока от дома на клиента. В случай че Клиентът не приеме стоката в срок до 90 (деведесет) календарни дни, след удовлетворяването на рекламацията стоката остава собственост на ТИНК СТУДИО.

V. ОТГОВОРНОСТИ И НЕУСТОЙКИ, ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА

  1. В срок от 2 (два) календарни дни от сключване на Договора за покупко-продажба, Клиентът може да го прекрати, ако не е съгласен с условията по него, като в този случай ТИНК СТУДИО се задължава да върне на Клиента внесения аванс.
  2. В случай, че Договора не може да бъде изпълнен по независещи от ТИНК СТУДИО причини, ТИНК СТУДИО има право в срок от 20 (двадесет) календарни дни от сключването му да го развали или да бъде изготвено допълнително споразумение. Ако не бъде сключено споразумение, ТИНК СТУДИО съставя протокол за причините за невъзможност за доставка на конкретната стока и с подписването му, Договора се счита за прекратен, а заплатената от Клиента сума му се връща.
  3. Клиентът е длъжен да заплати и да приеме стоката в срок до 10 (десет) календарни дни след определената дата в Договора. В противен случай, Клиентът дължи на ТИНК СТУДИО разноски за съхранението на стоката в размер на 0,1 % от стойността ù за всеки ден забава, но не повече от 5 % от стойността ù.
  4. В случай че Клиентът не плати изцяло или не приеме стоката в срок до 70 (седемдесет) календарни дни, считано от определената в Договора дата за доставка, разнасяне и/или монтаж, Договорът се прекратява и стоката остава собственост на ТИНК СТУДИО. Клиентът дължи неустойка в размер на заплатения от него аванс.
  5. В случай, че ТИНК СТУДИО, в срок от 30 (тридест) календарни дни, считано от договорената дата, не достави и не осигури наличност на стоката в складовата си база, то Договора се прекратява. ТИНК СТУДИО дължи връщане на платения аванс, както и законна лихва за забава върху него до датата на връщането му.
  6. При забавяне на предаването на стоката по вина на ТИНК СТУДИО с повече от 10 (десет) календарни дни от договорената дата, ТИНК СТУДИО дължи неустойка в размер на 0,1 % от стойността на стоката за всеки ден забава, но не повече от 5 % от стойността на стоката.
  7. При забава на плащането на дължимата сума в определения срок, Клиентът дължи неустойка в размер на 0,1 % от стойността на стоката за всеки ден забава до окончателното ù заплащане, но не повече от 5 % от стойността ù.
  8. ТИНК СТУДИО не носи отговорност при невъзможност закупената стока да преминава през вратите, коридорите, стълбището на жилището или сградата, в която се намира то.
  9. За всички неуредени с настоящите ОУ случаи се прилага действащото към момента законодателство в Р. България.

Купи стоки и услуги на изплащане с tbi bank в няколко лесни стъпки:

Избери продукт от сайта и го добави в количката. От количката премини към завършване на поръчката и в „Начин на плащане“ избери tbi bank, както и желаната месечна вноска.

1. Наш служител от Център за обслужване на клиенти ще се свърже с теб, за да попълните необходимите данни.

2. След одобрение на заявката ще ти изпратим SMS и emаil с таен линк, чрез който да прикачиш снимки на личната си карта и ще завършим идентификацията ти.

3. Проверяваме снимките и изпращаме линк с всички документи за подписване чрез SMS и на email. Подписваш дистанционно, а подписаният договор и останалите документи ще получиш на email.

4. Готово. Покупката ти ще бъде доставена на посочения адрес в срока, упоменат от търговеца на сайта му.

Защо на изплащане?

Пазаруваш, каквото искаш, когато искаш. Плащаш на удобни вноски.

Финансираме суми от 100 до 30 000 лв.

Период на изплащане от 3 до 48 месеца

⚡ Получаваш бърз отговор на заявката си

💻 Изцяло дигитален процес, пълно съдействие за подписване на договора от наш служител от Център за обслужване на tbi bank

✅ Без скрити такси и комисионни

🔐 Данните ти са напълно защитени – процесът по събиране на данни и подписване е сигурен и преминава през специални линкове и уникален код. Всичко това се случва дистанционно и съобразено изцяло с GDPR-правилата.

👍 Погасяваш вноската си, както ти е удобно, онлайн или физически, като можеш да избираш между много различни начини. Можеш да го направиш още по-лесно отвсякъде през мобилното приложение на tbi bank. Изтегли го тук:

С tbi bank покупките ти са защитени

Не пропускай да добавиш застраховка „Защита на покупката и стоката“. Важно е. В случай на пълна повреда, кражба, грабеж или други неблагоприятни събития, съобразно посочените условия на нашия застраховател, той може да покрие частично или изцяло стойността на стоката. Научи повече за защитата, като се свържеш със служител на tbi на 0700 17 571 / *8242 или прочети ТУК.