I. ОБЩИ УСЛОВИЯ
- Мебелна фирма “ТИНК СТУДИО” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Русе, бул. Липник, 64, вх. 7, ет. 1, ЕИК/ПИК 207194677, ИН по ЗДДС BG207194677, тел. +359876995089, електронна поща: office@tinkstudio.bg, уеб-портал: tinkstudio.bg
- Данните на Клиента се отразяват в Договор за покупко-продажба, наричан по-долу Договора.
- Договорът влиза в сила в момента, в който ТИНК СТУДИО получи плащане по него.
- В Договора се попълва описание за вида на стоката и/или услугата; количество; единична цена; обща стойност и други.
- ТИНК СТУДИО е длъжна да предаде стоката/извърши услугата, само след заплащане на пълния размер на цената в срока по Договора и при спазване на настоящите Общи условия (ОУ).
- При предаването на стоката от служител на ТИНК СТУДИО се подписва приемо-предавателен протокол (ППП). Лесно чупливата стока задължително се разопакова при предаването, за да се установи състоянието ѝ.
- Условия за използване на Сайта на tinkstudio.bg
- Потребителят е информиран и декларира съгласието си, че част от стоките, публикувани на Сайта, могат да бъдат посочени като налични в магазинната мрежа, но да няма наличност от тези стоки и продукти, както и аксесоари към тях при заявяване на поръчка на тези стоки чрез онлайн системата за покупки. Потребителят е информиран и декларира съгласието си, че заявената от него поръчка може да претърпи промени, които tinkstudio.bg се задължава да съобщи на потребителя на предоставения от него e-mail и/или телефон за контакти и/или по друг подходящ начин до момента на получаване на потвърждение за окончателното изпращане на потвърдената поръчка до адреса на потребителя.
- За да използва Сайта, Потребителят трябва да получи достъп до World Wide Web пряко или чрез други устройства, които имат достъп до Web базирано съдържание. tinkstudio.bg само предоставя информацията на Сайта и не отговаря за каквито и да било смущения или технически проблеми, осуетяващи използването на Сайта, вследствие експлоатацията на компютърното оборудване от Потребителя.
- Бисквитки (Cookies) и ремаркетинг
- Докато разглеждате tinkstudio.bg ще Ви бъдат добавени рекламни бисквитки към Вашия браузър, за да можем да разберем по-добре от какво се интересувате. Нашият партньор в дисплейната реклама, AdRoll, ни позволява да Ви покажем реклами базирани на разгледаните от вас страници на tinkstudio.bg. Технологията, която нашият партньор използва, не събира лична информация, като имена, имейли, пощенски адреси или телефони.
- Лични данни и съгласие
- Личните данни на клиентите се обработват при спазване на изискванията на GDPR. Търговецът информира потребителите ясно какви данни се събират и за какви цели, като има изградена политика за поверителност. Всички съобщения и документи (фактури, касови бележки, кореспонденция) се изпращат по разрешен от клиента начин (имейл или на хартиен носител).
- Важно: преди разплащане е задължително изрично съгласие с Политиката за поверителност чрез чекбокс. Ако личните данни ще се използват за маркетингови цели, се реализира отделен чекбокс за съгласие.
II. ТРАНСПОРТ, РАЗНАСЯНЕ И МОНТАЖ НА СТОКИ
Допълнителни разходи, свързани с транспорт, разнасяне и монтаж на стоката, не са включени на продажната й цена. За стойността на услугите ще ви информират персонал в магазина ни.
- Услугите транспорт, разнасяне и монтаж се извършват по график, предварително съгласуван с Клиента. Незаявени предварително от Клиента услуги не се извършват.
- Транспорт се извършва до посочения от Клиента адрес, като получаването на стоката се извършва пред отворените врати на превозното средство.
- Разнасяне на стоката се извършва до посоченото от Клиента помещение.
- Монтаж се извършва в помещение, отговарящо на следните изисквания: завършени строително-ремонтни дейности, наличие на електрозахранване в помещението. . За монтаж на кухни изискванията се предоставят от ТИНК СТУДИО при взимане на размери се уточняват промените които трябва да се направят от страна на клиента или по проекта на кухнята. ТИНК СТУДИО не извършва промени по стени, ВиК или Ел. инсталации. Промените са задължение на клиента.
- Рекламации за явни недостатъци на монтажа се правят веднага, на място, и се отбелязват в Протокол. В противен случай се счита, че Клиентът е приел монтажа без възражения.
III. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ НА СТОКИТЕ И УСЛУГИТЕ
- Магазинът предлага два основни метода на плащане: с банкова карта и на изплащане чрез TBI Bank. Цените на стоките се посочват в лева (BGN) и евро (EURO) и допълнително се посочват и в евро. При всички случаи покупката се осъществява при спазване на изискванията на българското законодателство и приложимото европейско право. Търговецът има право да събира и обработва лични данни на клиентите, необходими за изпълнение на поръчката и плащането, като това се извършва съобразно Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR
- Плащане с банкова карта (Visa, MasterCard и др.): Купувачът въвежда данните на своята карта (номер, валидност, CVC код и др.) във формата за плащане. След това клиентът се пренасочва към сигурна 3D-платформа за плащане (Visa Secure / Mastercard Identity Check), където се извършва автентикация и потвърждение на транзакцията. Плащането се осъществява при стриктно спазване на стандартите за сигурност на картовите организации Visa и Mastercard. Купувачът е длъжен да въведе коректно данните за картата си и да осигури достатъчен лимит по сметката/картата. След успешното плащане търговецът изпраща на посочения имейл потвърждение на плащането с номер на поръчката.
- Плащане на изплащане (чрез TBI Bank): Този метод представлява договорен кредит (лихвен или безлихвен) за покупка на стоки чрез плащане на вноски. Процедурата се осъществява чрез TBI Bank – купувачът избира опцията „на изплащане“ при финализиране на поръчката и следва указанията на банката. След подаване на заявка и одобрение по кредита, купувач..
- Възстановяване при отказ от поръчка: Съгласно изискванията на международните картови организации и Общите условия за обслужване на разплащания с банкови карти на терминално ПОС устройство на УниКредит Булбанк, при заявен отказ от поръчка за стоки/услуги, платени с банкова карта, търговецът извършва възстановяване на съответната сума само чрез кредитна операция по същата карта, с която е направено плащането.
- Когато стоката не е налична в склад на ТИНК СТУДИО, Клиентът извършва авансово плащане на цялата сума или на част от нея. Когато Клиентът заплаща аванс по банков път, Договорът влиза в сила от датата на постъпване на сумата по сметката на ТИНК СТУДИО и срокът за изпълнение на задълженията на ТИНК СТУДИО по този договор се удължава с броя на дните от датата на сключването на Договора до датата на постъпване на пълния размер на аванса в сметката на ТИНК СТУДИО.
IV. ПРЕГЛЕД НА СТОКИТЕ. РЕКЛАМАЦИЯ. ГАРАНЦИИ
- Клиентът има право да иска отстраняване на недостатъци от или за сметка на ТИНК СТУДИО. Недостатъците се констатират при получаване на стоката чрез отбелязване в ППП или в рамките на гаранционния срок. За предявената рекламация се съставя протокол за рекламация, който се вписва в регистър на предявените рекламации.
- ТИНК СТУДИО не отговаря за недостатъци на стоката, които са били известни на Клиента при продажбата. При продажбата на мостри и стоки с недостатъци, недостатъците на стоката се описват.
- В случай, че Клиентът установи недостатъци след приемането на стоката, които не е могъл да констатира при обикновения ù оглед, той има право да иска ремонтирането или замяната ù, ако ползването ù в този вид е невъзможно. ТИНК СТУДИО изпълнява рекламацията, ако Клиентът е действал добросъвестно и е изпълнил точно предписанията на производителя. Клиентът следва да прояви добросъвестност при доказване причините за недостатъците/повредите в стоката, вкл. по желание може да запази опаковката в оригиналния й вид
- Рекламации се извършват съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) и могат да бъдат предявявани в рамките на работното време на място във всеки магазин на ТИНК СТУДИО,
- Когато стоката не се използва за професионална/търговска дейност и когато за нея няма гаранционна карта, гаранцията се поема от ТИНК СТУДИО на територията на Р. България в законовия срок от 24 (двадесет и четири) месеца и тече от приемането на стоката от Клиента. ТИНК СТУДИО се задължава да отстрани недостатъците в рамките на един месец от предявяване на рекламацията. Отстраняване на рекламация е безплатно за потребителя, без разходи за труд, материали, експедиране и значителни неудобства за него. След изтичане на един месец за ремонт и ако потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на намаляване на цената. Потребителят не може да претендира за връщане на заплатената сума или намаляване на цената, ако стоката е заменена с нова или е поправена в рамките на един месец. Когато в рамките на две години са извършени три ремонта на една и съща стока и е налице ново значително несъответствие, Договора се разваля и заплатената сума се връща. Срокът спира да тече с времето, необходимо за поправка или замяна или за постигане на споразумение. Договорът не се разваля при незначително несъответствие.
- Срокът на гаранция за купувачите, които не са потребители по смисъла на ЗЗП, е 12 (дванадесет) месеца, освен ако не бъде уговорено друго.
- ТИНК СТУДИО не поема гаранционно обслужване при: използване и/или съхранение на стоката небрежно или неправилно, или не по предназначение; неизпълнение на приложената към стоката инструкция за монтаж и експлоатация; разглобяване, ремонт и/или модернизация на стоката от неупълномощени за това лица или монтаж на допълнителни модули; умишлено въздействие върху стоката с цел нанасяне на щети от Клиента или други лица /вандализъм/; повреди, предизвикани от природни бедствия, аварии на инсталации и/или пожар и друга непреодолима сила; повреда вследствие на транспортиране от неупълномощени лица, както и при обикновено износване.
- При рекламация Клиентът задължително представя документи, удостоверяващи покупката – касова бележка, фактура, протокол или други документи (гаранционна карта и др.)
- ТИНК СТУДИО не поема отговорност по внасянето и изнасянето на дефектната стока от дома на клиента. В случай че Клиентът не приеме стоката в срок до 90 (деведесет) календарни дни, след удовлетворяването на рекламацията стоката остава собственост на ТИНК СТУДИО.
V. ОТГОВОРНОСТИ И НЕУСТОЙКИ, ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ДОГОВОРА
- В срок от 2 (два) календарни дни от сключване на Договора за покупко-продажба, Клиентът може да го прекрати, ако не е съгласен с условията по него, като в този случай ТИНК СТУДИО се задължава да върне на Клиента внесения аванс.
- В случай, че Договора не може да бъде изпълнен по независещи от ТИНК СТУДИО причини, ТИНК СТУДИО има право в срок от 20 (двадесет) календарни дни от сключването му да го развали или да бъде изготвено допълнително споразумение. Ако не бъде сключено споразумение, ТИНК СТУДИО съставя протокол за причините за невъзможност за доставка на конкретната стока и с подписването му, Договора се счита за прекратен, а заплатената от Клиента сума му се връща.
- Клиентът е длъжен да заплати и да приеме стоката в срок до 10 (десет) календарни дни след определената дата в Договора. В противен случай, Клиентът дължи на ТИНК СТУДИО разноски за съхранението на стоката в размер на 0,1 % от стойността ù за всеки ден забава, но не повече от 5 % от стойността ù.
- В случай че Клиентът не плати изцяло или не приеме стоката в срок до 70 (седемдесет) календарни дни, считано от определената в Договора дата за доставка, разнасяне и/или монтаж, Договорът се прекратява и стоката остава собственост на ТИНК СТУДИО. Клиентът дължи неустойка в размер на заплатения от него аванс.
- В случай, че ТИНК СТУДИО, в срок от 30 (тридест) календарни дни, считано от договорената дата, не достави и не осигури наличност на стоката в складовата си база, то Договора се прекратява. ТИНК СТУДИО дължи връщане на платения аванс, както и законна лихва за забава върху него до датата на връщането му.
- При забавяне на предаването на стоката по вина на ТИНК СТУДИО с повече от 10 (десет) календарни дни от договорената дата, ТИНК СТУДИО дължи неустойка в размер на 0,1 % от стойността на стоката за всеки ден забава, но не повече от 5 % от стойността на стоката.
- При забава на плащането на дължимата сума в определения срок, Клиентът дължи неустойка в размер на 0,1 % от стойността на стоката за всеки ден забава до окончателното ù заплащане, но не повече от 5 % от стойността ù.
- ТИНК СТУДИО не носи отговорност при невъзможност закупената стока да преминава през вратите, коридорите, стълбището на жилището или сградата, в която се намира то.
- За всички неуредени с настоящите ОУ случаи се прилага действащото към момента законодателство в Р. България.
- Интелектуална собственост. Сайтът и цялото съдържание (текстове, изображения, дизайн) представляват обект на авторско право и са собственост на „ТИНК СТУДИО“ ЕООД. Интелектуалната собственост обхваща всички изключителни права върху творческите произведения. Забранява се възпроизвеждането или използването на съдържанието без разрешение на собственикa на правата.
- Допълнителна информация. За всичко неизречно уредено се прилага действащото българско законодателство, вкл. Закона за електронната търговия, Закона за потребителите и Наредбите към тях. Всички платежни операции преминават през регламентирани платежни системи с необходимите сертификати за сигурност и оторизация. При въпроси или технически проблеми относно плащанията клиентът може да се свърже с обслужващото звено на „ТИНК СТУДИО“ ЕООД.
VI. ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА И ПЛАТЕЖНИ СПОРОВЕ
Клиентът има право да се откаже от поръчка в срок до 14 дни от получаването на стоката, когато стоката е предназначена за лична, а не професионална употреба.
- Възстановяването на суми се извършва по начина, по който е направено първоначалното плащане (банкова карта или друг метод).
- Платежни спорове се разрешават първо чрез извънсъдебни преговори между клиента и ТИНК СТУДИО. При невъзможност за извънсъдебно споразумение, клиентът може да се обърне към надзорните органи:
- Комисия за защита на потребителите (КЗП) – www.kzp.bg
- Комисия за защита на личните данни (КЗЛД) – www.cpdp.bg